Site Loader
REZERWACJA PRZESTRZENI
PW CPR - ul. Rektorska 4, 00-614 Warszawa

Tuż po majówce zapraszamy Was na szkolenie, w trakcie którego będziemy rozmawiać, o tym jak zwiększyć skuteczność sprzedaży i marketingu, a tym samym usprawnić działanie organizacji. W trakcie przerwy kawowej będzie czas na networking.

Szkolenie jest bezpłatne. Otwarte dla wszystkich zainteresowanych. Obowiązują zapisy.

Kiedy? 11 maja 2018 r.; godz. 10.00-13.30
Gdzie? CZIiTT PW, ul Rektorska 4, Warszawa, sala 4.07
Formularz zgłoszeniowy>>


Część I Założenia efektywnej sprzedaży i marketingu

  • Modele komunikacji biznesowej a kontakt z klientem
  • Jak zbudować swój proces sprzedaży?
  • Przegląd wybranych taktyk i narzędzi

Dlaczego im bardziej starasz się sprzedawać, tym mniej Ci to wychodzi? Przyczyna jest prosta – ludzie uwielbiają kupować, ale nie cierpią poczucia, że są “naciągani”. Dotyczy to nie tylko sprzedaży B2C, ale także B2B. Jak zatem sprzedawać efektywnie?


Część II Jak zbudować atrakcyjną ofertę?

  • Czy wiesz, co kupują od Ciebie ludzie?
  • 3 pytania, które zadaje sobie Twój klient
  • Podstawowy marketing plan

Jesteś zmęczony słuchaniem o „analizie potrzeb” czy o „mówieniu językiem korzyści”? Chciałbyś się dowiedzieć, jak skonstruować ofertę, aby była ona atrakcyjna dla Twoich klientów? W trakcie szkolenia bliżej poznasz swoich odbiorców oraz nauczysz się budować plan marketingowy.


Prowadzący: Przemysław Stanisz
Czternastoletnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu. Spędził pięć lat, pracując w sprzedaży bezpośredniej dla korporacji w USA. Szkolił i zarządzał setkami sprzedawców i marketerów w USA, Polsce, Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, Krajach Bałtyckich, Francji, Wielkiej Brytanii. Współzałożyciel licznych firm i marek działających na rynku europejskim, pomagających podnosić efektywność sprzedaży i marketingu. Aktywny w technologiach i społecznościach startupowych w Europie i USA (coach, mentor, szkoleniowiec). Prezenter na Uniwersytecie Stanforda poprzez US-Polish Trade Council. Pracował z licznymi firmami: jednoosobowe startupy, duże polskie firmy: PKP czy Dotpay, korporacjee: Deutsche Telekom, Cisco, Google, Lionbridge itp.

Prowadzący: Michał kozłowski (BTM Innovations)
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem w firmach na różnych etapach rozwoju korporacyjnego. Tworzył strategie marketingowe dla start-upów, budował brandy i oferty e-commerców, prowadził kampanie promocyjne firm z sektora fortune 500.
Specjalizuje się w tworzeniu prostych, ale nowatorskich strategii marketingowych, niemożliwych do łatwego naśladowania przez konkurencję. Doradza też firmom i osobom publicznym, jak optymalnie wykorzystywać media społecznościowe, a sklepom internetowym, jak optymalizować konwersję.
Współpracował, m.in. z takimi firmami jak: Disney, Hasbro, Mattel, CD Project RED, Grupa AGORA, Super Prezenty, St-Majewski czy Fundacja Marka Kamińskiego.

 

Post Author: Mac Ivan