Warsztaty skierowane są do osób posiadających już własne firmy, które chcą nauczyć się, jak w praktyce realizować efektywne działania marketingowe.
Uwaga! Wydarzenie ma formę warsztatową. Mamy tylko 10 miejsc. Zakwalifikowane osoby zostaną powiadomione mailowo.
Warsztaty realizowane są w ramach serii spotkań: Rozwiń swój biznes. Inkubator Innowacyjności Politechniki Warszawskiej.
Kiedy? 22 lutego 2018 r.; godz. 15.00-17.30
Gdzie? CZIiTT PW, ul Rektorska 4, Warszawa, sala 2.34
Podczas spotkania stworzymy od podstaw plan marketingowy dla start-upu i nauczymy się, jak go zrealizować. Jaki to będzie start-up, zadecydują uczestnicy. Następnie będziemy optymalizować struktury marketingowe swoich firm.
Warsztaty obejmują w szczególności poniższe zagadnienia:
- Strategia implementacji marketingu w firmie.
- Znaczenie i metody tworzenia list kontaktowych.
- Metody tworzenia atrakcyjnych treści.
- Eskalowanie działań marketingowych.
- Llive case study.
Prowadzący:
Michał Kozłowski (BTM Innovations) posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem w firmach na różnych etapach rozwoju korporacyjnego. Tworzył strategie marketingowe dla start-upów, budował brandy i oferty e-commerców, prowadził kampanie promocyjne firm z sektora fortune 500.
Specjalizuje się w tworzeniu prostych, ale nowatorskich strategii marketingowych, niemożliwych do łatwego naśladowania przez konkurencję. Doradza też firmom i osobom publicznym, jak optymalnie wykorzystywać media społecznościowe, a sklepom internetowym, jak optymalizować konwersję.
Współpracował, m.in. z takimi firmami jak: Disney, Hasbro, Mattel, CD Project RED, Grupa AGORA, Super Prezenty, St-Majewski czy Fundacja Marka Kamińskiego.