Site Loader
REZERWACJA PRZESTRZENI
PW CPR - ul. Rektorska 4, 00-614 Warszawa

Rekrutacja na kursy realizowane w ramach projektu  

Kompetentny wykładowca – wysoki poziom nauczania

Zgłoszenia na kurs odbywają się poprzez wypełnienie do 20 listopada 2018 r. Formularza dostępnego pod wskazanym linkiem:

https://ankieta.cziitt.pw.edu.pl/index.php/822177?lang=pl

Szanowni Państwo,

Dział Wsparcia Edukacji w semestrze zimowym serdecznie zaprasza Państwa do wzięcia udziału w następujących kursach:

  1. Design Thinking w dydaktyce” – kurs w terminie 28-30 listopada 2018 r. (specjalna dodatkowa edycja kursu w ramach projektu),
  2. Kurs „Wykorzystanie narzędzi ICT do prowadzenia przedmiotu na platformie Moodle” (kurs  hybrydowy) w zakresie umiejętności informatycznych w terminach:

– grupa nr 1: środy 28.11, 05.12, 12.12.2018 r. w godz. 9:00-16:00;

– grupa nr 2: piątki 7, 14, 21.12.2018 r. w godz. 9:00-16:00 – kurs najprawdopodobniej nie zostanie uruchomiony z powodu zbyt małej liczby zgłoszeń;

– grupa nr 3: środy 9,16,23.01.2019 r. w godz. 9:00-16:00 – jest wysoce prawdopodobne, że kurs zostanie uruchomiony.

 

W dalszej części materiału informacyjnego w skrócie opisaliśmy oferowane kursy i wymagania względem uczestnika projektu. Szczegółowe opisy kursów są dostępne na stronie:  https://www.cziitt.pw.edu.pl/dzial-wsparcia-edukacji/projekty/kadra/

 

1.    Kurs Design Thinking w dydaktyce – dodatkowa edycja kursu

Kurs realizowany przez Katarzynę Modrzejewską (DBiA CZIiTT PW) skierowany jest do osób, które posiadają podstawową wiedzę dotyczącą nowych metodyk pracy ze studentami i chcą zaimplementować Design Thinking do zajęć dydaktycznych.

Kurs obejmuje 32 godziny lekcyjne.

Harmonogram kursu:

Kurs w terminie 28-30 listopada 2018 r.:

  • 28 listopada 2018 r. (środa) godz. 10:00-18:15,
  • 29 listopada 2018 r. (czwartek) godz. 10:00-18:15,
  • 30 listopada 2018 r. (piątek) godz. 10:00-17:30.

 

2.    Kurs pn. Wykorzystanie narzędzi ICT do prowadzenia przedmiotu na platformie moodle (kurs hybrydowy)

Kurs realizowany przez pracowników Ośrodka Kształcenia na Odległość OKNO PW ma na celu podniesienie kompetencji nauczycieli akademickich PW w zakresie umiejętności informatycznych wykorzystywanych w dydaktyce. Każdy kurs obejmuje 60 godzin lekcyjnych w systemie blended learning (24 godz. kursów stacjonarnych + 36 godzin e-learningu).

W ramach rekrutacji zostały zaproponowane trzy edycje kursu pn. Wykorzystanie narzędzi ICT do prowadzenia przedmiotu na platformie moodle (kurs hybrydowy). Kurs hybrydowy obejmujący wybrane zagadnienia kursów tworzenie multimedialnych treści dydaktycznych oraz prowadzenie przedmiotu na platformie Moodle, a także metody komunikacji synchronicznej i asynchronicznej.

Harmonogram kursu:

  1. Zjazdy stacjonarne dla grupy nr 1:
    • 28 listopada 2018 r. (środa) 9:00-16:00,
    • 5 grudnia 2018 r. (środa) 9:00-16:00,
    • 12 grudnia 2018 r. (środa) 9:00-16:00.
  2. Zjazdy stacjonarne dla grupy nr 2;
    • 7 grudnia 2018 r. (piątek) 9:00-16:00,
    • 14 grudnia 2018 r. (piątek) 9:00-16:00,
    • 21 grudnia 2018 r. (piątek) 9:00-16:00.
  3. Zjazdy stacjonarne dla grupy nr 3:
    • 9 stycznia 2019 r. (środa) 9:00-16:00,
    • 16 stycznia 2019 r. (środa) 9:00-16:00,
    • 23 stycznia 2019 r. (środa) 9:00-16:00.

 


BARDZO WAŻNE!!!


Wymagania względem uczestników Projektu – nauczycieli akademickich podnoszących kompetencje:

  • Zgłoszenie się poprzez Formularz.
  • Wzięcie udziału w badaniu kompetencji „na wejściu” i „na wyjściu”.
  • Złożenie Oświadczenie uczestnika Projektu i przekazanie danych osobowych.
  • Wzięcie udziału przynajmniej w 80% zajęć w ramach wybranego kursu.
  • Przeprowadzenie zajęć ze studentami (min. 1 semestr) z wykorzystaniem nabytych kompetencji, w okresie realizacji Projektu (zajęcia muszą rozpocząć się najpóźniej w lutym 2019 r.), co zostanie udokumentowane, np. w sylabusie, karcie egzaminacyjnej przedmiotu etc.

 

Zgłoszenia na kurs odbywają się poprzez wypełnienie do 20 listopada 2018 r. Formularza dostępnego pod wskazanym linkiem:

https://ankieta.cziitt.pw.edu.pl/index.php/822177?lang=pl

19-23 listopada 2018 r. przeprowadzony zostanie bilans kompetencji wśród osób, które zgłosiły się na kursy. Otrzymają one, na podany w Formularzu adres e-mail, obowiązkową do wypełnienia ankietę. Wyniki bilansu stanowić będą podstawę do stworzenia list uczestników poszczególnych kursów, które zostaną przekazane do weryfikacji przez władze wydziałów. Dziekan/prodziekan zaświadczy, iż podniesienie kompetencji przez wskazanych nauczycieli akademickich we wskazanym obszarze wynika z potrzeb dydaktycznych wydziału i zostanie praktycznie wykorzystane w kształceniu studentów. Listy uczestników, zatwierdzone ostatecznie przez Kierownika Projektu, zostaną ogłoszone niezwłocznie po ustaleniu liczby osób pomyślnie zrekrutowanych na poszczególne kursy. Kursy zostaną uruchomione w przypadku zebrania minimalnej liczby uczestników, tj. 8 osób/kurs.

Zajęcia w ramach kursów w zakresie innowacyjnych umiejętności dydaktycznych oraz kursów informatycznych będą prowadzone w Gmachu Głównych i Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW.

Szczegółowe informacje można uzyskać, kontaktując się z Działem Wsparcia Edukacji CZIiTT PW: dwe.cziitt@pw.edu.pl; tel. 22 234 14 23.

Opisy kursów są dostępne na stronie:

https://www.cziitt.pw.edu.pl/dzial-wsparcia-edukacji/projekty/kadra/

Post Author: Admin Admin