Site Loader
REZERWACJA PRZESTRZENI
PW CPR - ul. Rektorska 4, 00-614 Warszawa

Wydaje Ci się, że wiesz, dla kogo stworzyłeś swój produkt? Jesteś pewien, że innowacja, którą opracowałeś sprawdzi się w tym konkretnym środowisku? A może Twój klient ma inne potrzeby niż Ci się wydaje? Pomożemy Ci to odkryć!

Coca cola miała być lekiem na ból głowy, a penicylina powstała przypadkiem, przy okazji poszukiwania szczepionki na tyfus. Przypadkowość w odkrywaniu niektórych z najpopularniejszych produktów naszych czasów dowodzi, że sukces czasami jest tuż obok. Trzeba jednak go dostrzec. A kluczem do sukcesu jest klient i jego potrzeby.

Kluczem do poznania klienta z kolei są warsztaty Customer Discovery, koordynowane i organizowane przez ekspertów Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego.

Kiedy: 10.10.2018,

Czas: 10.00-15.00

Rekrutacja trwa do 4.10.2018 r.

Zapisy: https://rejestracja.ppnt.poznan.pl/formularz/154-merlin-customer-discovery 

 

Dla kogo Customer Discovery

Warsztaty skierowane są głównie do przedstawicieli branży ICT, ale jeśli jesteś związany z innym obszarem technologicznym, także będziesz mile widziany. Zapraszamy naukowców, innowatorów, startupowców i przedstawicieli firm. Wszystkich, którzy mają produkt lub pomysł, ale brakuje im wiedzy lub umiejętności aby poprowadzić go biznesowo. Podczas warsztatów pokażemy jak zidentyfikować i poznać potrzeby swoich klientów bez konieczności zatrudniania zewnętrznej agencji focusowej. Szkolenie Customer Discovery przybliża umiejętności okołobiznesowe, daje narzędzia oraz wiedzę jak je wykorzystać. Nasze działania i program warsztatów realizujemy w ramach międzynarodowej współpracy z takimi instytucjami jak np. St John’s Innovation Centre/ Uniwersytet w Cambrigde ( https://stjohns.co.uk/new-24-09-18-workshop-3-customer-discovery/ )

Warsztaty Customer Discovery są realizowane w ramach programu Merlin (link do opisu na www.ppnt.poznan.pl).

Program warsztatów:

  • „Rozwój produktu” vs. “rozwoju klienta” – wprowadzenie do metodyki Customer Development
  • “4 steps to epiphany” – cztery kroki do walidacji i wdrożenia naszego pomysłu biznesowego w metodyce Customer Development
  • Customer Discovery – dlaczego warto zadać pytanie, kim są nasi prawdziwi klienci?
  • Problem statement – jak sprawdzić, czy nasz biznes rozwiązuje właściwy problem?
  • Segmentacja rynku – jak rozpoznawać i wybierać rynek docelowy?
  • Klient vs. użytkownik – jak dowiedzieć się, kim jest nasz klient skłonny zapłacić za nasze rozwiązanie?
  • Badania i wywiady z klientami – jak zadawać właściwe pytania?
  • Customer Validation – jak sprawdzać, czy nasze założenia są słuszne?
  • Informacje zwrotne – jak zbierać wartościowy feedback od klientów, który pozwala na udoskonalenie naszego rozwiązania?

 Co da Ci warsztat:

  • zrozumiesz, jak odpowiednie rozpoznanie potrzeb klientów może wpłynąć na skuteczność modelu biznesowego i minimalizację kosztów
  • nauczysz się, jak samodzielnie prowadzić skuteczne badania z obszaru Customer Development
  • zobaczysz, jak tworzyć MVP, które pozwala walidować Twoją propozycję wartości
  • dowiesz się, jak w kilku krokach wdrożyć proces Customer Validation w Twoim biznesie

 

Post Author: Tomasz Turzyński